12월 18일

Det är verkligen så himla svårt att orka uppdatera en blogg. Vet inte hur många gånger jag sagt att jag verkligen ska skaffa en blogg som jag ska uppdatera varje dag, thank god för tidsinställda inlägg säger jag bara, vi kommer bli bästa vänner! Nu ska jag i alla fall pilla med designen lite, och intala mig själv om att mitt bloggnamn inte är töntigt fast jag tycker det. Men det är så himla svårt att bli nöjd. Ska jag säga gamla bloggar i urval så skulle det vara punkanka.blogg.se, fidelity.blogg.se, strawberryfuzz.blogg.se och uncertainmemories.blogg.se. Had eockså en som hette något med morot? haha jag är lite random när det gäller sådana här saker. Slutade med den första bloggen då en av mina kompisar sa att det var ett namn på en sexleksak? haha, då bytte jag snabbt till fidelity. Nu när julen ändå är här tänkte jag verkligen börja med blogg, varför vet jag inte men jag saknar att sitta och pilla med design och skriva värdelösa saker som kanske 3 personer tittade på per dag, tack ska ni ha de 3 underbara personer tänke jag bara säga! Hoppas att ni förökar er och blir några fler till denna blogg haha.
Tittar ni på inläggets namn så ser ni kanske att det är hangul. Ja, jag gillar Korea och också Japan.  Då menar jag SYDkorea och inte NORD. Kanske måste tilläggas för det finns många skojare där ute som tror man kanske har en liten annan synvinkel på politik, men tänkte bara säga att jag varken är blå, grön eller röd, inte extremist eller, jag är mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0