@Biologin och äter fika!

Har storfika nu på Biologin! Alla har bakat något (de flesta i alla fall) så vi har lite trevligt och tittar på en föreställning som hölls i skolan i Torsdags! Det var dramagruppen som spelade upp Grease, det var så himla roligt så det var inte sant (för att vissa kanske inte var så rutinerade sångare om man säger så). Ha en rolig måndag! Skönt att jag har imorgon på mig imorgon i skolan, är inte alls avundsjuk på er som slutade i Fredags, jag har världens goaste klass!

Och en av mina funderingar är hur jag frivilligt gått med på att gå i matteklass! Fast det var ju mitt eget val och nu är det bara att kämpa vidare! Go soldier go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0