CHRISTMAS

Min julafton var awesome, som den brukar vara. Istället för att ha kalkon så hade vi julbord, det var asgott!! Min moster gjorde världens godaste tårta också, och knäcken vi gjorde hos mormor var jättegod. Julklapparna var fina och jag var jättenöjd med alla. Mest oväntade var jongleringsbollarna och kursen jag fick av pappa men jag tackar så mkt för det, jag tycker det ska bli jättespännande ^^! Imorn är det julbord hemma hos mig för några av min a närmsta vänner, förutom Josefin och Hedda dårå. Nu ska jag titta på Q10, ett drama med Sato Takeru som ni fick se i förra inlägget, förresten så heter låten "Crazy Love". Tycker den är helt magiskt bra! haha *_*

"Heita is an ordinary high school boy with a kind heart but no real interest in romance. His class is joined by a transfer student named Q10 (pronounced "kyu-to," the same as "cute"), who looks like a girl but is actually a robot. Together, the two end up causing trouble at school, and Heita even begins falling for Q10." --Tokyograph


Kommentarer
Postat av: Liza

SV: Jaaa eller hur!! Älskar det där rummet!!



Oooh, man tackar! :'o

2010-12-28 @ 01:51:35
URL: http://liiitza.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0