Cigarettes and Chocolate Milk

Sitter och lyssar på Rufus Wainwright. Kom just hem från en rätt meningslös men rolig dag i skolan.
Det som var roligt var:
* Vår NOlärare grät av skratt när han såg Grease
* Vi tittade lite på A Very Potter Musical innan vi började "Matten"
* Jag klarade ett matematiskt pussel på matten med bävrar (men som jag inte klarade av igen, men det var kul att ha klarat av den en gång i alla fall!

Det som var tråkigt var:
* Efter att ha övat massor i en vecka på duett med en i min klass så säger musikläraren att vi inte hinner spela (sjunga) upp för honom, utan i JANUARI? happ, då har man ju glömt bort allt....
* Vår mattelärare hade inte sagt att vi inte hade matematik på morgonen (Jag som var en av "mentorerna" på mentorstiden och skrev upp allt som sas på mentorstiden hade inte hört att hon sagt det, inte heller någon annna i klassen, men det hindrar ju inte en från att försöka kasta bollar på mig för att det var "mitt" fel xD)
* Vi har fikat HELA DAGEN (resulterar till ingen lunch, utan bara massa kakor och must)
* det var gröt till lunch. USCH

Men dagen har varit väldigt rolig ändå! Jag gillar Måndagar som är roliga. Heh, logiskt va? Nu ska jag i alla fall läsa lite, eller facebooka som det brukar bli! :D


Btw, någon mer än jag som ska på MIYAVI? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0