I've got presents?!

Var bara tvungen att göra en rubrik i HP-anda, lilla nörden som jag är!
Jag är faktiskt inte en sådan som önskar mig så mycket i julklapp, mest det som jag behöver. faktiskt. Och då pratar jag inte om att jag verkligen måååååste ha en kalender med en artist eller typ en skiva, som jag var förut, om jag vill ha det köper jag det själv. I år har jag önskat mig:
* En resa till Bad Gastein med skolan
* En jacka
* Iphone hörlurar

Jackan har vi redan köpt, jag behövde en varm jacka, och eftersom den gick på 4 lax så sa jag direkt att jag ville ha den i julklapp, herregud, min mamma ska inte behöva betala så mycket för en jacka bara för att jag behöver en liksom? xD Sedan så ska jag och en i min klass åka till Bad Gastein med skolan, bara vi från 1an och två andra killar, scaaary? men vi lär ju iafall känna några 2or och 3or efter resan ;D

Det var allt, sedan så fick jag lite pengar av mormor och köpa något jag ville ha, det har mest gått åt mat och bio, men kläder också haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0