Narnia: Prince Caspian

Pappa envisas med att titta på Narvia så nu sitter vi här framför TVn. Längtar tills den tredje filken kommer på bio, då ska jag se den, utan 3D dock för jag tycker inte det blir en bättre upplevelse bara för att texten står ut lite, får snarare ont i ögonen av det! Men man får ju snygga glasögon i alla fall (vet inte om man får ta hem dem men om det kostar extra med 3D är det såklart man tar dem?). Nu ska jag snart se på en episod av Mary stayed out all night, som jag inte prioriterade då jag tittade på Bad Guy. den var 17 episoder och jag tror jag såg dem på 4 dagar, jag är en rutinerad dramatittare haha! You're Beautiful tittade jag också snabbt på, snabbare om inte episoderna skulle kommit så segt ut, jag hatar att vänta på episoder! >.< Nu blir det en kopp kaffe och drama hela natten! Eller inte, måste ju upp till mormor för julbak imorgon! Vi ska bland annat göra knäck.
har så himla ont i min rygg, jag har alltid haft problem, men nu börjar det vli värre, har rädslan att min rygg håller på att bli böjd som en banan haha, tror seriöst att min ryggrad håller på att gå av eller något. Men nog om saken, får väl gå till en sjukgymnast.
Nu är det snart pensionärsjävlar på TVn men jag går och tittar på mina koreanska dramor istället, As it should be, always! :) Åh, älskar verkligen Narnias ending, The Call med Regina Spektor. Hon är verkligen en grym Singer/songwriter! Visste inte att hon kommer från Ryssland, men jag har för mig att jag läst det. Nu när jag tänkte på Narnia kom jag på att min kompis ska åka till London, är så avis!! Vill verkligen åka till England och hälsa på mina vänner, men det är inte tid för det just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0