Pokémon: Pearl

Efter att vi åkt iväg från mormor skulle min lillebror och far besöka Elgiganten för att införskaffa sig en julklapp till lillebror, nämligen en DSi XL och Pokémon: Pearl. Då hittade jag också sånna där iphone hörlurar med headset som jag förstört innan haha så jag fick ett par sånna också, men såklart skulle jag få dem på julafton, osis! Behöver ju dem nu! Knäcken gick väl rätt så bra, mormor hann också klippa mitt hår, nu är det typ till axlarna, kanske lite kortare till och med (nej, jag vet inte hur man brukar benämna längden på håret, tycker typ det är svårt xD) Så nu blir det kort ett tag! :)
Håller på att ladda ned musik, Rufus Wainwright och Regina Spektor. Fick ett sug av dem, efter att jag såg Narnia igår ville jag bara lyssna på Regina.
Kom bara på att det är så himla kickass med kamera på DSi! Fet koolt! :)

Kommentarer
Postat av: Liza

ÄLSKAR Regina Spektor!!

2011-01-03 @ 05:04:11
URL: http://liiitza.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0